Ogłoszenie o darowiźnie
OGŁOSZENIE O DAROWIŹNIE ZUŻYTYCH SKŁADNIKÓW MAJĄTKU RUCHOMEGO POLSKIEGO INSTYTUTU SPRAW MIĘDZYNARODOWYCH
Polski Instytut Spraw Międzynarodowych informuje o możliwości przekazania w darowiźnie zużytych składników majątku ruchomego tj. sprzętu komputerowego.
1. Nazwa i siedziba darczyńcy:
Polski Instytut Spraw Międzynarodowych ul. Warecka 1a, 00-950 Warszawa tel. 22 556-80-00 e-mail: pism@pism.pl adres strony internetowej: www.pism.pl
2. Opis przedmiotu przekazania, parametry techniczne i użytkowe:
Ogłoszenie dotyczy całości sprzętu wskazanego w załączniku nr 1. Nie ma możliwości zdekompletowania sprzętu tj. przekazania tylko wybranych pozycji z załącznika nr 1 do ogłoszenia. Stan techniczny: sprzęt używany, przestarzały technologicznie, niesprawny. Posiada normalne ślady użytkowania, użytkowany był w przestrzeni biurowej.
3. Wymienione w pkt. 2 składniki majątku ruchomego mogą być przedmiotem:
Darowizny na rzecz jednostek sektora finansów publicznych lub państwowych osób prawnych, które nie są jednostkami sektora finansów publicznych oraz na rzecz jednostek organizacyjnych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, niebędących jednostkami sektora finansów publicznych oraz fundacji lub organizacji pożytku publicznego, które prowadzą działalność charytatywną, opiekuńczą, kulturalną, leczniczą, oświatową, naukową, badawczo-rozwojową, wychowawczą, sportową lub turystyczną, z przeznaczeniem na realizację ich celów statutowych – wzór wniosku o przekazanie w darowiźnie składnika majątku ruchomego stanowi Załącznik nr 2 do ogłoszenia.
4. Warunki nieodpłatnego przekazania:
1) Warunkiem nieodpłatnego przekazania składników majątku ruchomego jest złożenie w terminie do 02.10.2024 r. godz.: 12.00 wniosku zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia.
2) Rozpatrzenie wniosków odnośnie przekazania w darowiźnie odbywać się będzie zgodnie z kolejnością ich składania (data, godzina).
5. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć przedmiot nieodpłatnego przekazania:
1) Sprzęt komputerowy będący przedmiotem przekazania w darowiźnie można obejrzeć – po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym – w siedzibie Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych przy ul. Wareckiej 1A.
2) Oględziny przedmiotu przekazania można przeprowadzić do dnia 27 września 2024 r., od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 15:00
3) Osobą upoważnioną przez darczyńcę do kontaktu z zainteresowanymi obdarowanymi jest p. Łukasz Czarnecki, tel. 225568080, p. Michał Zawadzki tel. 225568081.
6. Miejsce i termin składania wniosków:
Wniosek, o którym mowa w pkt. 3 należy składać do dnia 2 października 2024 r. do godziny 12:00 w siedzibie Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie, ul. Warecka 1A w godzinach: 08:00 – 17:00.
7. Wybór obdarowanego oraz możliwość odwołania przekazania składników w darowiźnie:
Decyzję ostateczną w przedmiocie przekazania w darowiźnie podejmie Dyrektor Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych na podstawie kolejności wpływu wniosków.Polski Instytut Spraw Międzynarodowych informuje, że zastrzega sobie możliwość odwołania przekazania w darowiźnie składników majątku ruchomego wymienionych w pkt. 2, bez podania przyczyn.
8. Termin zawarcia umowy przekazania w darowiźnie:
1) Obdarowany będzie zobowiązany do zawarcia umowy darowizny, niezwłocznie po terminie ogłoszenia wyniku niniejszego postępowania, jednak nie później niż w terminie 7 dni od ogłoszenia wyniku.
2) Wydanie przedmiotu przekazania zostanie dokonane niezwłocznie po zawarciu umowy określonej w pkt 1 powyżej.
9. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych – Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016 r.) Polski Instytut Spraw Międzynarodowych informuje, że:
1) Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Polski Instytut Spraw Międzynarodowych z siedzibą przy ul. Wareckiej 1a, 00-950 Warszawa. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@pism.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail iodo@pism.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:
a) Zawarcie i realizacja umowy darowizny - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
b) Przekazanie w darowiźnie składników majątku ruchomego oraz realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
c) Realizacja ewentualnych roszczeń oraz podjęcie działań w związku z procesem windykacji należności - art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (prawnie uzasadniony interes – dochodzenie roszczeń, podejmowanie działań o charakterze windykacyjnym)
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby odpowiedzialne ze strony Darczyńcy za organizację, przeprowadzenie oraz skuteczne zakończenie przekazania, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
5) Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy darowizny, a po tym okresie przez czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
6) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Pani / Panu następujące prawa:
a) prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych;
b) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych Panią/Pana dotyczących narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.