Specjalistka/Specjalista ds. komunikacji
Polski Instytut Spraw Międzynarodowych poszukuje pracownika na stanowisko specjalistki/specjalisty ds. komunikacji
Twój zakres obowiązków:
- współtworzenie i realizacja strategii komunikacji Instytutu;
- współtworzenie i realizacja kampanii informacyjnych i wizerunkowych w mediach społecznościowych PISM;
- udział w pracach koncepcyjnych oraz realizacja zadań związanych z obsługą wydarzeń organizowanych przez Instytut i jego oddziały zagraniczne;
- montaż podcastów;
- tworzenie filmów i animacji;
- tworzenie grafik;
- tworzenie i wysyłka newsletterów.
Nasze wymagania
- minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji zewnętrznej;
- sprawne posługiwanie się słowem pisanym, umiejętność dostosowania komunikatu do różnych grup odbiorców;
- doświadczenie w tworzeniu treści audio i video oraz grafik;
- doświadczenie w zarządzaniu treściami w mediach społecznościowych;
- znajomość trendów w obszarze komunikacji zewnętrznej;
- doskonałe umiejętności komunikacyjne, umiejętność współpracy w zespole, kreatywność, inicjatywa;
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
- dobra organizacja pracy i zdolność do planowania działań;
- wykształcenie wyższe z zakresu nauk humanistycznych (stosunki międzynarodowe, politologia, socjologia, marketing, PR, dziennikarstwo, komunikacja i pokrewne);
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w obszarze stosunków międzynarodowych i/lub w mediach;
- doświadczenie we współpracy z mediami, w tym w tworzeniu i dystrybucji materiałów prasowych;
- znajomość SEO oraz zasad pozycjonowania treści w mediach społecznościowych.
Oferujemy:
- zatrudnienie w formie umowy o pracę;
- pracę w biurze z możliwością 1 dnia w tygodniu pracy zdalnej;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- dofinansowanie szkoleń i kursów;
- dofinansowanie wypoczynku;
- pracę w stabilnej i renomowanej instytucji.
List motywacyjny oraz CV prosimy przesłać do 5 listopada br. na adres: bip@pism.pl
Klauzula zgody
Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Polski Instytut Spraw Międzynarodowych z siedzibą przy ul. Wareckiej 1a, 00-950 Warszawa. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: sekretariat@pism.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Dane są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Więcej informacji dot. przetwarzania danych można uzyskać na stronie https://pism.pl/o_nas/praca/pelna-klauzula-informacyjna-rekrutacja.
Wysłanie dokumentów aplikacyjnych jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych w celach bieżącej rekrutacji. W przypadku chęci zachowania Pani/Pana CV na potrzeby późniejszych procesów rekrutacyjnych, do CV należy wpisać następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych”.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.